assalamualaikum .hai guys ,welcome to visit my blog cerita syaliana .hope u all enjoy read mu blog and one more thing ,don't forget follow ya ^^

12 ramadhan ^,^

assalamualaikum ..


oke ..ini kisah 12 ramdhan pulak bersamaan 12 ogos 2011 pada hari jumaat ..
seperti biasa aku akan berbuka puasa di luar cz ad class akaun ,
balik da mghrb ..cian plak kat abah aku time berbuka nakk kua amek aku ..
so ,amek jalan mudah buka jew lahh kat lua gan buah hati aku ..
nasib baik lahh abah bg buka kat lua ..
terima kasih abah ..sayang abah sngt ..heheheh
*bodek lahh tuhh ..hahha

keyh ,nie lahh buah hati aku ...syafiq jay nana jay diyana cicie pija
kali nie punye seronok ckit cz ramai laa jgk kenn ..
ad ahh dlm 6org termasuk aku ..=)
berbuka kat kfc jew ..bajet lari ..hahhahha ..takk de lahh ..
act nakk makan pizza tp ramai gila kudd ..so takk jadi lahh ..
ehheeh ..

eh ,penat lahh tulis pnjg2 nie ..ape benda aku merepek nie pon aku takk tahu ..
korang tngk jew lahh pic kat bawah nie ek ..





sory takk tulis caption ..banyak sngt lahh pic nye ..malas nakk
explain satu2 ..hahahahhaha
k lahh ..bye ..salam


www.syalianaramly298.blogspot.com =)

No comments:

Post a Comment