assalamualaikum .hai guys ,welcome to visit my blog cerita syaliana .hope u all enjoy read mu blog and one more thing ,don't forget follow ya ^^

gud luck triaL ya ;'] !

assalamualaikum ..

pejam celik pejam celik da 17 ramadhan kenn ..
rase mcm cepat jew masa berlalu ..lepas habis puasa ,raye ..
yeahh ! tuhh lahh hari yg paling di nanti-2 kenn ..
sementara aku ..bole kaa nakk enjoy2 ..
trial sedang menanti kaw wahai syalianaramly ..
so, kalau beraye uhh engat2 lahh ckit ..
buku jgn lupe usik keyh ..
umm ,,insyaallahh..

oke ! act aku bukan nakk ctew pazal diri aku ..
aku nakk ctew pazal budak kecik nie ha ..

noor syaliameera ramly

oke ,budak kat atas nie adeq aku ..form 3 tahun nie ..
achik ! besok kaw trial kenn ..oke buat betul-2 yaa ..
bace doa dlu sebelum jawab ..
aku ,mama ,abah ,along ,angah ,adeq doa kenn kejayaan kaw ..
hope kaw tenang jawab exam yaa ..


yaallah ! besok adeq aku akan menghadapi peperiksaan percubaan ..
kaw terangilah hati nya seperti mana kaw menerangi alam untuk selama-
lame nye ..kaw luas kenn lahh pemikiran nya ..
kaw lapang kenn lahh dada nye ..kaw kuat kenn lahh ingatannya
supaya die sentiasa mengingati segala ilmu yg die da belajar ..
harap2 die usaha die mendapat result yg cemerlang ..
AMIN !!!

amin amin yaa rabbalalamin ..oke achik ,aku da doa kenn kaw ..
gud lcuk yaa besok ..jgn takot-2 ..aku tahu kaw bole buat ..
so do the best k ..

www.syalianaramly298.blogspot.com =)

1 comment: