assalamualaikum .hai guys ,welcome to visit my blog cerita syaliana .hope u all enjoy read mu blog and one more thing ,don't forget follow ya ^^

buka puasa :')

assalamualaikum ..

oke ..act buka puasa nie da lame daa ..
tp aku nakk upload gakk ..hehe =') *gedik takk ..
hahah ..lantak ahh ..peduli ape aku .. ^^

oke ..time nie hari ke 5 berpuasa ..
kejap jew rase nye kenn ..
errr ..time nie buka 3org jew gan pengarang jantung aku
faizah razali and syafiq jay

aku yang buruk ! oke aku tahu ..hahha XD
dari kiri : faizah razali , syafiq jay
                                        dari kiri : milo ice(syafiq) , holick ice(aku) , neslo ice(pija)
text buah hati ..hahahha *gatal ;p
daa takk saba nakk buka kaa jaa ? hihih =)


oke ! seronok berbuka gan korang
walaupon kita bertiga jew ..hhihihi
t lain kali kita buka sama2 lagi ek ..
oke lahh ..penat ahh nakk taip bnyk2 ..
bye ..salam ^^





www.syalianaramly298.blogspot.com =)

No comments:

Post a Comment