assalamualaikum .hai guys ,welcome to visit my blog cerita syaliana .hope u all enjoy read mu blog and one more thing ,don't forget follow ya ^^

hilang kasut ;'[

assalamualaikum ..

kenangan sekolah ..haa kaw ade ? hahha ..haish mmg aku rindu
lahh naty kenn kat smkb yg tercinta nie ..
nakk tahu takk ? arini nasib takk menyebelahi aku ..
kasut sekolah aku hilang ! kat surau plak uhh ..hahah
*mcm bebudak sekolah rendah plak =)
 
sebelah jew pulak tinggal ..kalau nakk amek ..amek ah
sepasang sekali ..nie takk buat aku tercari2 ,
buat penat jew tp habuk pon takk de ..
haishh ! memalu kenn betul ..

takk pew lahh syaliana ..bawak2 bersabar ..dugaan nie nama nya ..
terima lahh dengan hati yg tabah keyh ..mybe ad hikmah disebalik uh ..
heiy kasut2 ,mmg suruh aku beli baru lahh kenn ..
nakk beli baru sayang ..yelahh da bulan 8,
da nakk habis sekolah daa ..
takk beli kang nakk pkai ape pulak besok ..
nak takk nakk terpakse lahh ..

* thanx faizah razali cz teman kenn aku balik td ..takk de kaw takk tahu lahh ape jd gan aku kenn ..mesti cam huru hara gile ..aku nie kenn pemalu mcm kaw ..hekhek ..pape pon makaseh bebnyk ..sayang kaw sngt "ling" hehhee ♥♥

* thanx jugak kat diyana cz kulu kilir carik kasut buruk aku uh ..makaseh ek bear ..sngt kaw lahh mokk ..heheeh ♥♥

www.syalianaramly298.blogspot.com =)

No comments:

Post a Comment