assalamualaikum .hai guys ,welcome to visit my blog cerita syaliana .hope u all enjoy read mu blog and one more thing ,don't forget follow ya ^^

hari koperasi

assalamualaikum ..

hehe ..pagi tadi kat sekolah ada hari koperasi ..walaupon hujan tapi smbutan tetap gempak woww ..padat gila kat kantin ..da mcm dalam tin sardin ..huahua :D ..um ,aku takk bukak gerai pon ..malas lahh ..heee ..nak kua modal lagi ..berniaga lg ..masak lagi ..ushh2 ..mesti penat uhh ..so aku amik pilihan jage gim jew ..bukan susa pon dok n perhati kan jew ..hihihi ..em ,mula2 excted gila lahh ..bukak kang main awal ..sapu2 ..kemas2 ..tp takk de sape pon yg datang ..aku ape lgi ..da takk de org aku pon buat gim uh mcm aku punya lahh ..walaupon takk reti tapi bantai jew lahh ..hikhik ..azal kenn dapat rase main semua benda kat gim enn (*batak) ..hahaha ..
um ,ape lagi ek ..um ,da lahh ..malas lahh nakk story ..penat nakk taip ..hee ..k lahh ..bubye ..^^
www.syalianaramly298.blogspot.com =)

No comments:

Post a Comment